Tuesday, December 25, 2012

Dia ada


Jika SENDIRI janganlah berasa sepi,
Ada Allah yang MENGAWASI.

Jika SEDIH janganlah dipendam di hati,

Ada Allah tempat BERKONGSI.

Jika SUSAH janganlah berasa pilu,
Ada Allah tempat MENGADU.

Jika GAGAL janganlah berputus asa,
Ada Allah tempat MEMINTA.

Jika BAHAGIA janganlah menjadi lupa,
ada Allah tempat MEMUJA.

•°•°• Ingatlah Allah Selalu, ukirlah nama-Nya di hatimu. Rindui Dia di setiap langkahmu, CINTA pada-Nya harus tetap nombor satu •°•°•



Sayang...
ingat tau sayang... Pencipta kita tetap yang pertama walau apa pun akan kita lalui...
p/s: saya cinta awak..

Ada pesanan buat awak...
Bila awak keseorangan dan awak perlukan saya dan ketika itu saya tiada awak jangan sedih tau... Dia sentiasa ada untuk awak...
Bila awak sedih dan ingin berkongsi kesedihan itu dengan saya tapi saya tiada janganlah awak kecewa kerana Dia ada untuk awak meluahkan segala kesedihan awak tau sayang...
Bila awak dalam kesusahan dan memerlukan saya untuk membantu awak tapi saya tiada pada masa tu janganlah awak berputus asa ye sayang..kerana Dia ada untuk membantu awak...
Bila awak gagal dalam apa yang awak lakukan jangan awak jatuh ye sayang.. Dia sentiasa ada untuk awak meminta pertolongan.. menang atau kalahnya awak..awak tetap hero saya sampai bila-bila...
Bila awak rasa bahagia dan ingin berkongsi rasa itu dengan saya dan saya tiada disisi jangan awak lupa bersyukur pada Dia ye sayang...




No comments:

Post a Comment