Thursday, December 27, 2012

Masih Bekerja

Sayang.... dah malam ni kan..tapi sayang awak ni masih lagi menyiapkan kerja yang perlu dihantar dengan kadar yang segera..mata yang bundar ni dah hampir tertutup sayang tapi diusahakan untuk membulatkannya...:) mengantuknya saya sayang... awak pun mengantuk juga kan? macam mana saya tau..ye la saya baru je bercakap dengan awak kan... awak on the way untuk tido ni kan.. sweet dream sayang..mimpi saya tau.. esok awak dah nak balik subang..awak cakap bertolak lepas jumaat dengan kawan awak drive carefully ye sayang..study elok-elok,rajin-rajin tau sayang...saya sentiasa sokong awak sayang...awak macam tahu je saya ni penakut, macam mana awak tahu saya takut nak balik rumah sorang-sorang ye sayang? memang la awak tahu,sebab awak ada dalam hati saya jadi awak tau ketakutan yang ada dalam hati saya ni kan... sayang awak sangat-sangat...awak tau tak sayang..hari ni adalah hari yang amat memenatkan..dari pagi tadi tak rehat sayang,kehulu-kehilir saya untuk menyiapkan kerja saya...lenguh kaki saya ni sayang...tapi saya kuat kan sayang...awak pun mesti kena kuat tau sayang untuk masa depan..saya tau rasa susahnya menimba ilmu sayang...awak mesti kuat tau..awak kan hero saya.. oh my superhero...

p/s: win or lose you are still my hero..always sayang..

No comments:

Post a Comment