Thursday, January 10, 2013

Sahabat Saya

Tengok pada tajuk pun mesti dah tau kan nak cerita tentang kawan-kawan..yup tepat sekali...:)

Saya ni tak la ramai sangat kawan tapi tak la jugak tak ada kawan...macam mana ayat tu...cuma bukan dengan semuanya kita rapatkan?mesti setiap orang hanya ada beberapa orang saja yang rapat dengan dirinya kan? ok..ok... tak nak membebel lagi...terus je la perkenalkan sahabat saya ni...saya rasa tak perlu nak cerita banyak-banyak...gambar itu mempunyai makna...

Yang pertama...
Suhaili binti Abdullah...
Selaku housemate saya...kami selalu bergurau...sebelum tido mesti ada saja benda yang nak diceritakan...saya telah berkawan dengannya sejak berumur 13 tahun...sekarang dah pun berumur 25 tahun...

Yang kedua....
Intan Liyana binti Rasenan...
Dia ni plak selaku cousin saya...cantik kan dia ni...nama pun dah cousin kan mesti la saya dah berkawan dengan dia lama... 25 tahun beb...dia ni dah pun berkahwin pada bulan enam tahun 2012... serasi sangat,muka dengan cik suaminya sama..bab kata orang macam adik-beradik..



Yang ketiga.....
Siti Nabilah binti Kamarzaman..
Selaku officemate saya...sahabat saya yang ni pun cantik bukan..yang penting senyumannya yang menggoda tu..hehehe... sama seperti elly saya berkawan dengannya sejak berumur 13 tahun...


Yang keempat....
Zubaidah binti Bidin...
Aida pun saya mula berkawan dengannya sejak mula bersekolah menengah....dan kami mula rapat sejak di tingkatan 3...cantik kan aida?kawan saya semua cantik...hehehe macam saya...


Yang kelima...
Nazira binti Kamaludin...
Sama seperti saya berkawan dengan Aida...Nana ni pun sudah berkahwin..baru sahaja, bulan sebelas 2012...






p/s: sorry ye beb kalau aku ada salah dengan korang...:) sorry curi gambar dari muka buku...

No comments:

Post a Comment