Wednesday, January 16, 2013

Entah...

Selamat petang oh my darling...

Hari ni baru sekarang ada masa nak mencoret-coret...sibuk manguruskan hal di imegresen...ramai sungguh manusia di situ...ramai yang nak pergi melancong agaknya...

Entah?
Entah?Entah?
entah?Entah?Entah?
tiada kaitannnnnnnnnnn dengan diatas...

Semalam entah apa yang difikirkan tiba-tiba terasa nak makan kek...
Entah la..mungkin lama dah tak makan kot...
Sedang menyapu rumah tiba-tiba saya menjerit kepada kawan saya... 'jom keluar'..
Kawan saya bertanya nak pergi mana?
Beli kek...

Bila sampai kedai kek...saya tak tahu nak pilih kek yang mana..entahla..
Coklat?muak...Blueberry?yumyum....orange?nono...pandan...yes!
Dah siap pilih pergi kaunter untuk bayar...
Orang tu tanya nak tulis apa?
Nak tulis apa ya?
Saya dan kawan saya Elly...Entah..nak tulis apa ya..
Elly tanya saya saya jawab..
Entah...
Saya tanya Elly..
Elly jawab entah...
Last-last kami buat keputusan untuk tulis....
jeng jeng jeng....






Ulang tahun ke-24...apa pun tak boleh...tahun lepas tak sempat nak meraikannya...jadi semalam pun boleh la...hehehe

p/s:kepada sesiapa yang belum sempat meraikan ulang tahun...sempat-sempatkan la... :)

No comments:

Post a Comment